דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על פוריות האישה ודיקור סיני 

מאת    [ 18/03/2013 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2189 פעמים ]

הרפואה המשלימה מציעה מגוון של טיפולים שונים, העוזרים להתמודד עם בעיות בריאות מסוגים רבים. אלו יכולות להיות בעיות פוריות אצל האישה או אצל הגבר וכן בעיות אחרות, שחלקן אף יכולות לגרום לסבל ממושך ולא פשוט. במקרים של בעיות פוריות אצל האישה, מוצעים טיפולים אלטרנטיביים ייחודיים, כמו דיקור סיני למשל, שיכולים, לצד הטיפולים המערביים הרגילים, לסייע באופן משמעותי לאישה ולעזור לה להתמודד עם מצב שעשוי, במקרים רבים, להיות מורכב מאד.

הסיבות לבעיות הפוריות אצל האישה

הסיבות לבעיות הפוריות אצל הנשים יכולות להיות רבות ומגוונות. במסגרת לימודי רפואה סינית נחשפים הסטודנטים לבעיות אלו, על מנת להתאים לכל אחת מהן את הפתרון הטוב ביותר ואת הטיפול הנכון ביותר. הסיבות הנפוצות לבעיות הפוריות אצל האישה יכולות להיות מחזור שאיננו סדיר, הפרעות ביוץ, דיאטה חריפה מאד ולעיתים גם עודף משקל. במקרים של חוסר איזון הורמונאלי עשויה האישה לסבול מבעיות פוריות וגם במקרים של תפקוד לקוי של בלוטת התריס עשויה לצוץ בעיה זו. סיבות נוספות לכך יכולות להיות גם ריבוי של ציסטות בשחלות, המקשות על הכניסה להיריון וכן גם רירית רחם שאיננה עבה מספיק ואיננה מאפשרת לביצית להשתרש באופן תקין.

הפתרונות המוצעים על ידי הרפואה המשלימה

לצד כל זה, ישנם גם מקרים בהם לא מתגלה סיבה לבעיית הפוריות, וזאת גם לאחר בדיקות רבות ובחינת מצב בריאותה של האישה. במקרים אלה, הסיבות לבעיית הפוריות יכולות להיות בשל חרדה מתמשכת, מתח ולחץ וגם חוסר איזון בגוף, הבא לידי ביטוי בחוסר איזון הורמונאלי שעשוי להופיע גם כשהמחזור תקין ושהביוץ מתקיים בזמן. במקרים אלה נכנסת הרפואה המשלימה לתמונה ומעמידה לרשות האישה טיפולים מסוגים שונים. דיקור סיני הוא אחד מהם, וכן כזה המוכיח את יעילותו כבר שנים ארוכות. במקרים בהם הסיבה לבעיית הפוריות קשורה, למשל, בחוסר איזון הורמונאלי, שאיננו בא לידי ביטוי בבעיות בריאות שונות אך ניתן לאבחון על ידי בדיקת רפלקסים באזורים שונים בגוף, מוצע הדיקור בנקודות מסוימות, שהינן אלו העוזרות להתמודד עם בעיה הפוריות.

במקרים בהם הסיבה לבעיית הפוריות קשורה בזרימת דם לקויה, הן באזור האגן והן באיברי הרבייה, מאפשר הדיקור לשפר את הזרימה, וזאת לצד טיפול מערבי המוצע גם הוא, כמו אספירין למשל. במקרים של לחץ וחרדה מוצע דיקור סיני כדי לחזק את הקשר החשוב שבין הלב ובין הרחם, אותו קשר שבעזרתו יתרחש המחזור החודשי והאישה תוכל להיכנס להיריון. במקרים בהם אספקת הדם איננה תקינה, ובמיוחד במצבים של אנמיה, מחזור לא סדיר, דפיקות לב מהירות ועוד, מומלץ להיעזר בדיקור סיני. מכיוון שמצבים אלה יכולים להשפיע באופן ישיר על הכניסה להיריון ועל פוריותה של האישה, חשוב לטפל בכך באופן נכון ובעזרת פתרונות המוכיחים את עצמם, כמו דיקור סיני, למשל. 

עדי ארזי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב